artra beschouwt iedere klacht als een kans om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Om verzekerd te zijn van een goede afhandeling van je klacht, heeft artra een duidelijke klachtenprocedure. Wij vinden het belangrijk dat je jouw klacht kenbaar kunt maken, en dat deze naar tevredenheid wordt afgehandeld.
Klager: Een (toekomstige) deelnemer/cursist/student van een door artra aangeboden training/cursus/workshop/masterclass, dan-wel een (toekomstige) klant van artra.
Klacht: Iedere uiting van onvrede over een door artra aangeboden training/cursus/workshop/masterclass.
Klachtverantwoordelijke: Persoon die bij artra verantwoordelijk is voor de afhandeling van de specifieke klachtsituatie.
Klachten worden door alle partijen te allen tijde vertrouwelijk behandeld. Dit betekent dat de betrokken partijen alleen onderling informatie uitwisselen over de klacht, totdat de klacht-verantwoordelijke een uitspraak heeft gedaan over de afhandeling van de klacht. Het is niet de bedoeling dat partijen voor die tijd informatie over de klacht naar buiten brengen, bijvoorbeeld via social media.
Arnhem, 1 augustus 2019