Bij artra merken we dat de behoefte van uitzendorganisaties aan gespecialiseerde intercedenten groeit. Zo vragen uitzendorganisaties steeds vaker specifiek om een salesintercedent. Hoewel de taken van de salesintercedent in basis (vaak) gelijk zijn aan die van de intercedent, zijn er toch belangrijke verschillen.
Een salesintercedent, de naam zegt het al, is meer gericht op de commerciële aspecten van de functie intercedent. Zo behoren acquisitie van nieuwe klanten en relatiemanagement met bestaande klanten nadrukkelijk tot het takenpakket van de salesintercedent. Een salesintercedent heeft daarom een goed ontwikkelde commerciële antenne en is klantgericht. Natuurlijk kan een salesintercedent goed luisteren en de behoefte van een klant in kaart brengen en daar naar tevredenheid invulling aan geven.
Lees ook: Wat is en doet een salesintercedent?
De functie salesintercedent vraagt dus om nét iets andere competenties, kennis en ervaring dan die van de een intercedent. Met de opleiding WordSalesintercedent spelen we hierop in. Deze opleiding bestaat uit de volgende 5 trainingen:
Na het volgen van de opleiding sta je echt stevig als professional: Je personal brand is op orde en je kunt een goede pitch neerzetten. Daarnaast weet je hoe je succesvol telefonisch acquireert en hoe je een verkoopgesprek opbouwt. Je hebt een echt goede commerciële basis, zodat je met zelfvertrouwen en met succes de rol van salesintercedent kunt invullen.
De opleiding biedt ook nog eens maximale flexibiliteit, want je kunt als deelnemer zelf bepalen in welke volgorde je de trainingen volgt.
En ook mooi meegenomen: Als je bij het boeken aangeeft dat je deze opleiding wilt gaan doen en dus alle vijf de trainingen gaat volgen, dan geven wij je anderhalve training cadeau. Je krijgt € 730 korting als je alle 5 de trainingen in een keer afneemt. Je betaalt dus € 1995 (ex. btw) in plaats van € 2725 (ex. btw). En dat moet jouw commerciële hart toch sneller doen kloppen!