• E-learning

Effectief verkoopgesprekken voeren

Je leert hoe je een persoonlijke relatie opbouwt met je (potentiële) klant en hoe je toegevoegde waarde realiseert voor beide partijen. 

Eerstvolgende startdatum
02-12-2024
30 zelfstudie minuten
Investering ex. BTW
€43,00

Inleiding

Wil jij jouw rendement verhogen? Zet persoonlijke verkoop in! Hiermee bouw je een persoonlijke relatie op met je (potentiële) klant, met als doel toegevoegde waarde voor beide partijen te realiseren. Met persoonlijke verkoopgesprekken is interactie mogelijk en ben je in staat om mensen jouw product of dienst te verkopen die je anders nauwelijks kan bereiken. Volg de e-learning Effectief verkoopgesprekken voeren en geef een boost aan jouw salestechnieken!

Waarom persoonlijke verkoopgesprekken?

De grote meerwaarde van persoonlijke verkoopgesprekken is dat je een stabiele, langdurige en wederzijds gewaardeerde relatie opbouwt. Je kan je aanpak volledig personaliseren naar de specifieke wensen en behoeftes van de klant. Daarnaast lenen sommige producten of diensten zich simpelweg niet voor de ‘standaard’ verkoop, omdat ze zo complex, exclusief of duur zijn. Advies is in dit geval een noodzaak om het te verkopen.

Resultaat

  • Je weet welke acties je moet ondernemen bij de verschillende fases van een verkoopgesprek.
  • Je leert welke koopmotieven mensen kunnen hebben.
  • Je bent in staat om de toegevoegde waarde van jouw product of dienst te beargumenteren en bezwaren te weerleggen.
  • Je kan koopsignalen herkennen.

Voor wie?

De module Effectief verkoopgesprekken voeren is geschikt voor iedereen die zich bezighoudt met sales en zijn of haar verkooptechnieken wil verbeteren. Het aanvangsniveau is mbo+.

Duur

Het doorlopen van deze e-learning kost gemiddeld ongeveer 30 minuten. De e-learning is 24/7 beschikbaar, zolang de inlogcode geldig is. Zo kun je leren waar en wanneer jij dat wil!

Investering

Deze e-learning kost € 43 (excl. btw). Je krijgt 1 maand toegang tot de e-learning.

Na het doorlopen van de e-learning krijg je een bewijs van deelname.

Inhoud

De volgende onderwerpen komen aan bod in deze module

  • Fasen van het verkoopgesprek
  • Fase 1: de pre-sales
    • Het formuleren van doelen
  • Fase 2: de entree
  • Fase 3: de behoefte-analyse
    • Echt luisteren
    • Koopmotieven
  • Fase 4: de argumentatie
    • Het model van invloed
    • Bezwaren weerleggen
    • Koopsignalen
  • Fase 5: de afsluiting
  • Fase 6: de aftersales
Cursusdata
Startdatum Locaties Tijden Data
02-12-2024 Beschikbaar Inschrijven
06-01-2025 Beschikbaar Inschrijven
03-02-2025 Beschikbaar Inschrijven
03-03-2025 Beschikbaar Inschrijven
07-04-2025 Beschikbaar Inschrijven
06-05-2025 Beschikbaar Inschrijven
02-06-2025 Beschikbaar Inschrijven
07-07-2025 Beschikbaar Inschrijven
04-08-2025 Beschikbaar Inschrijven
01-09-2025 Beschikbaar Inschrijven
06-10-2025 Beschikbaar Inschrijven
03-11-2025 Beschikbaar Inschrijven
01-12-2025 Beschikbaar Inschrijven
>