Tijdens deze training leer je te achterhalen waarin jouw organisatie zich onderscheidt van anderen en hoe je dat uitdraagt richting de doelgroep die je aan wil spreken.
Branding is eigenlijk niets anders dan zorgen dat jouw doelgroep zich herkent in jouw bedrijf, in jouw cultuur. Als bureau-recruiter heb je een dubbele taak. Je moet je doelgroep aantrekken met jouw organisatie en jouw brand, maar ook met die van je opdrachtgevers. De kunst is om te achterhalen waarin jouw organisatie en die van je opdrachtgevers anders is, authentiek is, waar de energie zit. En om dat verhaal vervolgens op een onderscheidende manier naar buiten te brengen, te verwoorden, te visualiseren en ernaar te handelen op een MERKwaardige manier. Geen “wij van WC eend verkopen WC eend” maar echte, eerlijke verhalen waarmee je kunt matchen op cultuur en waarden.
Na afloop ben je in staat om:
Wij adviseren je om deze training te volgen in combinatie met de training Candidate Experience.
Deze training bestaat uit 1 dagdeel (3 uur)