Leer meer over verschillende persoonlijkheden, drijfveren en communicatievoorkeuren van klanten. Na de training heb jij meer inzicht in alle soorten klanttypen én hoe je hierop inspeelt.
In deze e-learning leer je hoe je arbeidsrecht en de cao voor uitzendkrachten op de juiste manier toepast en kan gebruiken voor je administratieve processen. Met een koppeling tussen theorie en praktijk.
De training Effectief verkoopgesprekken voeren is voor iedereen die meer resultaat wil halen uit z’n verkoopgesprekken. Je ontwikkelt een ijzersterke pitch en gaat met zelfvertrouwen en gesprek in.
Na het volgen van deze opleiding heb je echt de basis van recruitment onder de knie. Je begeeft je op het snijvlak van HR, marketing en sales.
Jij bent aangewezen om een nieuwe collega te werven, maar hoe pak je dat aan? Na deze opleiding vervul jij voortaan met kennis van zaken en vertrouwen vacatures.
Het Insights Discovery profiel is een gedetailleerd persoonlijk verslag dat inzicht geeft in de eigen (werk)stijl en de invloed hiervan op de omgeving.
Online assessment vragenlijst die inzicht geeft in de persoonlijkheid van jou of jouw kandidaat. Na het invullen van de vragen ontvang je een rapport met competentieprofiel, gebaseerd op het Big Five model en de 16 Jung Types. Specifiek gericht op werksituaties.
De Basisopleiding Uitzendprofessional leidt je op tot vakbekwaam uitzendprofessional (intercedent). In deze e-learning doorloop je op een interactieve manier de theorie.
Wil jij je ontwikkelen tot een echte uitzendprofessional? Deze opleiding bereidt je grondig voor op de dagelijkse praktijk in het Pools. Na de opleiding ben je klaar voor het SEU-examen.
To help you find your way in the Dutch temporary agency sector you can attend a full course in English about everything you need to know about laws and regulations for temporary agencies.
De werkloosheid is historisch laag en vrijwel in iedere branche is sprake van een personeelstekort. Toch wil jij natuurlijk jouw vacatures vervullen. Meer adverteren en nog harder van de daken schreeuwen dat jij een topwerkgever bent helpen niet om vacatures te vervullen. Dus wat dan? Je zult zelf op zoek moeten naar toptalenten (sourcen). Naar medewerkers die passen binnen het team en die de juiste kennis en vaardigheden bezitten. Maar, vinden is één. Iemand verleiden om met jou het gesprek aan te gaan én overhalen om bij jou te komen werken is minstens een net zo grote uitdaging.
Dat is precies waar het bij deze training om draait. De combinatie van het vinden én verleiden van kandidaten.
Allereerst begin je met te bepalen wanneer je sourcen inzet. Wanneer ga je nu zelf actief op zoek naar kandidaten? Sourcen begint altijd met onderzoek. Wie zoek je? Welke harde en zachte eisen worden er aan de kandidaat gesteld? Wat wil de hiring manager? En vooral, via welke kanalen is die beoogde doelgroep eigenlijk te bereiken. Daarna begin je je zoektocht. Vaak maak je daarbij gebruik van Boolean search. Dat is een uitgebreide zoekopdracht, met precies de juiste combinatie van woorden, om de juiste kandidaten te identificeren. Tijdens deze training ga je dat uitgebreid oefenen.
Na de lunch is er aandacht voor dat andere aspect: Het verleiden van kandidaten. De persoonlijke aanpak staat hierbij centraal. Dat betekent dat je je allereerst heel goed verdiept in de persoon die je gaat benaderen. Wat drijft deze persoon? Welke hobby’s? Gemeenschappelijke kennissen? Je verzamelt ‘munitie’ om deze persoon zo persoonlijk mogelijk aan te spreken. Al die informatie verwerk je in een bericht. Een bericht dat moet triggeren en dat de ontvanger moet aanzetten tot een reactie. Dat is de kunst. Daartoe krijg je handvatten en tips en tricks. Vervolgens ga je er uitgebreid mee oefenen. Hoe schrijf je een bericht dat verleidt? En hoe volg je dit bericht op? Tijdens deze training sta je daar uitgebreid bij stil en ga je daar actief mee aan de slag!
Na het volgen van deze training:
Deze training is bedoeld voor recruiters die minimaal 2 jaar actief zijn in het werkveld.
De training bestaat uit 1 dag (2 dagdelen van 3 uur). Dit is een training waarin je actief aan de slag gaat. Steeds wordt eerst de theorie behandeld en krijg je wat voorbeelden te zien, om er vervolgens zelf mee aan de slag te gaan. Zo leer je al doende wat sourcing is en wat je allemaal moet doen om succesvol vacatures te vervullen.
Ter voorbereiding op de training neem je de e-learning door over het recruitmentproces. Ook breng je de (beoogde) doelgroep in kaart. Wat zijn de kenmerken van deze doelgroep? Hoe ziet het persoonlijkheidsprofiel eruit? Dat vul je in in een format voor een persona. Om je voor te bereiden op de Boolean search, volg je de korte e-learning module ‘Searchen’.
De training omvat 1 dag (2 dagdelen). Daarnaast neemt de voorbereiding circa 4 uur in beslag.
De investering voor deze training bedraagt € 615 per persoon (excl. btw).
Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname.