Conversation Techniques (EN)

Filter

  • E-learning

Loon- en tariefberekening voor detacheerders

Het kunnen berekenen van tarieven en marges is een essentiële vaardigheid voor een detacheringsprofessional. Volg deze e-learning voor het trainen van je rekenvaardigheden.

€55,00
Eerstvolgende startdatum
06-05-2025
1 zelfstudie uur
  • Klassikaal

Vacature-intake en aanbiedend bellen

Hoe maak je de beste match tussen een kandidaat en een opdrachtgever? Na het volgen van deze training heb je betere telefonische vaardigheden en weet je hoe je succesvol bent met aanbiedend bellen.

€615,00
Eerstvolgende startdatum
03-09-2025
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
  • E-learning

Offboarding voor detacheerders

Je leert hoe je van een vertrekkende medewerker een ambassadeur voor je organisatie maakt en welke voordelen dat heeft. Daarnaast is er aandacht voor diverse juridische en administratieve aspecten.

€79,00
Eerstvolgende startdatum
06-05-2025
3 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Vestigingsmanagement

Deze training geeft jou als (aankomend) vestigingsmanager binnen de uitzendbranche de handvatten om jouw vestiging en team naar een hoger niveau te tillen. Je werkt actief aan je managementkwaliteiten.

€2.095,00
Eerstvolgende startdatum
16-09-2025
Duur: 8 dagdelen
28 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Stakeholdermanagement

Bepaal wie er allemaal betrokken zijn bij het aankoopproces bij je klant, welke rol deze stakeholders spelen en hoe je hen in beweging krijgt. Zo creëer je tevreden klanten.

€615,00
Eerstvolgende startdatum
12-06-2025
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Leadership skills

Je team bestaat uit professionals die ieder een eigen aanpak vergen. Hoe zorg je ervoor dat zij de juiste dingen doen en goed samenwerken? 

€1.195,00
Eerstvolgende startdatum
08-09-2025
Duur: 4 dagdelen
1.5 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Grenzen stellen: regie bij verbale agressie

Na de training herken je grensoverschrijdend gedrag, weet je hoe jouw (non-)verbale gedrag van invloed is op de ander en ben je in staat ongewenst gedrag te de-escaleren met verschillende technieken.

€615,00
Eerstvolgende startdatum
25-09-2025
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Middle Management Arbeidsmarkt

In deze theoretische opleiding verdiep je je in de gebieden Management en Organisatie, Financiën, Personeelsmanagement en Marketing.

€3.250,00
Eerstvolgende startdatum
04-11-2025
Duur: 10 dagdelen
168 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Omgaan met discriminerende verzoeken

Discriminatie is ongewenst en verboden. Weet je niet goed hoe je om moet gaan met discriminerende verzoeken? Na deze training sta je steviger in je schoenen!

€595,00
Eerstvolgende startdatum
24-11-2025
Duur: 2 dagdelen
1 zelfstudie uur
  • E-learning
  • Klassikaal

Conversation Techniques (EN)

If speaking with clients or candidates is a key part of your job, this training is for you. You will increase the return on your conversations and improve your non-verbal communication.

€615,00
Eerstvolgende startdatum
23-09-2025
Duur: 1 day
4 study hours

Introduction

Is speaking with clients, candidates, or employees an important part of your work? Do you want to increase the effectiveness of intakes, sales, and conversations with candidates or employees? Do you want to become more confident and learn to set clear boundaries? Then this training is a good choice for you!

Results:

  • You have more control over your conversations.
  • Your verbal and non-verbal communication has improved.
  • You are able to truly listen, ask the right questions, and give feedback using the PEER model.
  • You can use different types of conversation techniques.
  • You communicate more confidently in difficult situations.

For whom?

The Conversation Techniques training is suitable for any labor market professional who wants to develop and improve their conversation techniques with clients, candidates, or employees. The (starting) level of this training is MBO+ level.

This training is also provided in Dutch: Gesprekstechnieken.

Blended format

The Conversation Techniques training is offered in a blended manner. This means the training consists of a mix of learning activities: Online learning (e-learning), classroom learning, and learning on the job. You will prepare the theory at home. This way there’s more time for in-depth discussion and practice during the classroom session. The trainer encourages depth during the conversations. You learn to truly hear and question the other person, deal with resistance, and use different types of effective questioning techniques.

This blended approach to learning; online, classroom and on-the-job, ensures a higher learning yield. You’ll actively engage with the topic, are guided by an experienced trainer and learn from and with others.

Duration

The Conversation Techniques training lasts 1 day (2 half-days).

Study load

The training includes preparatory theory (e-learning) and assignments. The total study load for this is approximately 8 hours.

Investment

You pay € 615,- excl. VAT for the interactive Conversation Techniques training. This includes course materials.

Upon completion of the training, you will receive a certificate of participation.

Content:

  • Conversation techniques: asking questions, listening, probing and summarizing;
  • Different types of questioning techniques;
  • Effectively dealing with resistance, emotions, and conflicts;
  • Making good follow-up appointments;
  • Giving compliments;
  • Giving feedback (positive and negative) using the PEER model;
  • Different roles in a conversation and how to optimally utilize them.
>