Deze e-learning bestaat uit de modules Inlenersbeloning, Tarief en margeberekeningen en Telling fasen- en ketensysteem. Iedere module bestaat uit theorie, cases en een afsluitende toets.
Als arbeidsmarktprofessional moet je op juiste wijze tarieven en marges kunnen berekenen. Maar dit is soms best ingewikkeld. In deze e-learning leer je hoe je op tarieven en marges juist berekent.
Wil je meer leren of je kennis opfrissen over het fasen- en ketensysteem en de regelingen rondom opvolgend werkgeverschap, dan is deze e-learning precies wat je nodig hebt.
In deze e-learning leer je hoe je de uitzend-cao gebruikt en waar je belangrijke informatie vindt. Zo kun je uitzendkrachten, gedetacheerden en opdrachtgevers op een professionele manier informeren.
Als je als professional bezig bent met detachering moet je alles weten van de wet- en regelgeving met betrekking tot verzuim en verlofvormen. Dat leer je tijdens deze e-learning.
Als spreken met klanten of kandidaten een belangrijk onderdeel van je functie is, dan is dit de training voor jou. Je verhoogt het rendement van je gesprekken en verbetert je non-verbale communicatie.
Behoefte aan praktische tools voor het voeren van verzuimgesprekken alsook een update van je verzuimkennis? Haal jij het maximale uit je verzuimproces? In deze training van twee trainingsdagen maken we een unieke combinatie.
Master your interview techniques to quickly assess candidate skills and make better matches as a labour market professional.
Het aanpassen van jouw leiderschapsstijl op de situatie en persoonlijkheid van jouw medewerker. Ontdek jouw voorkeursstijl en doe kennis en inzicht op om jouw stijl af te kunnen stemmen op de behoefte van je medewerkers.
Deze e-learning laat je op een praktijkgerichte manier kennismaken met álle relevante wet- en regelgeving en biedt je daarnaast praktische tools en handvatten om effectief verzuim te voorkomen, te begeleiden en te beheersen.
Als je in een krappe arbeidsmarkt kandidaten wilt bereiken en aantrekken, als je vacatures wilt vervullen, dan zul je alles uit de kast moeten trekken. Nu het steeds moeilijker wordt om vacatures te vervullen is het als recruiter noodzakelijk om een goed gevulde recruitmentgereedschapskist te hebben. Een beetje gluren bij de buren, marketing in dit geval, kan dan geen kwaad. Marketing is immers bij uitstek de discipline die zich bezighoudt met het bereiken en aantrekken van mensen. Door het toepassen van recruitment marketing wordt je een succesvollere recruiter.
Recruitment marketing omvat alle strategieën en tactieken die je als recruiter inzet om je als werkgever te promoten. Het draait om aantrekken van talenten en om hen uiteindelijk te overtuigen bij je te solliciteren. Daarbij laat je zien hoe (aantrekkelijk) het is om bij jou (of je klant) te werken. Het gaat om de ‘werkgeversbelofte’. Om dat te laten zien kun je bijvoorbeeld sociale media, contentmarketing en online advertenties inzetten.
Lees hier meer over Wat recruitment marketing is en wat je ermee kunt
De training recruitment marketing is een interactieve training. Tijdens deze training leer je hoe je marketingtactieken en -technieken inzet om medewerkers te werven. Je gaat aan de slag met de belofte die je als werkgever richting de arbeidsmarkt doet, je Employer Value Proposition (EVP), het maken van een persona en het toepassen van marketingtechnieken. Tijdens de training worden theorie, discussies en presentaties afgewisseld met echt zelf aan de slag gaan.
Deze training is geschikt voor iedere recruiter die alle mogelijke middelen en kanalen wil gebruiken om kandidaten aan te trekken en te verleiden tot solliciteren.
Het (aanvangs-)niveau van de training is mbo+.
Na afloop van de training recruitment marketing ben je in staat om:
Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen). Daarnaast heb je ongeveer 4 uur aan studiebelasting. Voor aanvang van de training ontvang je een voorbereidende opdracht.